eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidrukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia.. › Re: drukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia..
    From: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: drukarka fiskalna, bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienia..
    Date: Tue, 4 Jan 2005 10:11:31 +0100
    Sender: x...@p...onet.pl@ntwklan-62-233-166-204.devs.futuro.pl

    Użytkownik "prodrive" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:crbubq$33f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mozna zastosowac inny program ale badziesz musial z programu zasadniczego
    > zdejmowac recznie to co poszlo z innego na drukarke (dwa razy ta sama
    > robota). Jesli nie masz wiekszego pojecia o programowaniu nie zrobisz tego
    > sam. Taki program nie ma zadnych homologacji.

    Dzieki za odpowiedź...
    No to wiadomo że będzie dodatkowa robota.
    Na szczęście sprzedaż dla osób fizycznych jest tylko jakimś marginalnym
    fragmentem działalności i paragonów wystawia się kilka na miesiąc.. I zawsze
    do tego paragonu jest faktura (która juz pójdzie z systemu księgowego)...
    Co do programu to mam tu programistę który może coś napisać.. A w
    ostateczności komuś to zlecić....

    > drukowac
    > formalności
    >
    > Owszem, ze mozna! Mozesz kupic sobie dowolna kase fiskalna i drukowac
    > paragony. Jednak nie beda sciagane stany magazynowe. Istnieje mozliwosc
    > spiecia kasy z programem ale jesli Twoj program nie obsluguje drukarki to
    > obsludzie kasy chyba nie ma mowy. Posneta poprostu ulokuj gdzies w
    > magazynku i niech czeka na to az Twoj program bedzie go obslugiwal. Nie
    > rob
    > zamkniecia (odczytu w US) bo wtedy juz nie mozej jej uzywac, no mozna ale
    > trzeba zrobic ponowne zgloszenia itd.

    To ze nie będzie współpracy z programem ksiegowym to nie jest problem - bo
    j.w.

    OK, dzieki za wyjaśnienie...

    > Tak sie zastanawiam jak mozna napisac program do obslugi sprzedazy bez
    > obslugi najpopularniejszej drukarki fisklanej w Polsce !?

    Ech.. to taka głupota międzynarodowej korporacji.. Bo program używany
    oczywiście nie jest polski.
    Pochodzi z francji a te zabojady gdy zobaczyły ta maszynkę to nazwały ją
    "funy machine"...
    No i teraz sie zastanawiają co zrobic z tym fantem i mam im doradzić....

    Ł.