  • 1. Data: 2003-01-22 09:27:51
    Temat: duża ulga budowlana
    Od: "mardo" <m...@a...com.pl>

    Witam!

    Mam pytanko dotyczące odpisów związanych z dużą ulgą budowlaną (starą):
    Czy istnieje jakaś lista materiałów/usług, które można a których nie można
    odliczyć?
    Czytałem gdzieś, że mozna odliczyć wszelkie koszty, które zostały poczynione
    na budowę domu, ale czy napewno? Czy można odliczyś takie rzeczy jak
    gwoździe, wkręty, rękawice ochronne, plandeki, folie zabezpieczające, usługi
    transportowe związane z dowozem materiałów, itp., niby bez tego nie da się
    zbudować domu, ale ...

    dzięki i pozdr.,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-01-22 12:17:17
    Temat: Re: duża ulga budowlana
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "mardo" <m...@a...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy istnieje jakaś lista materiałów/usług, które można a których nie można

    Nie istnieje.

    Istnieje dla remotu i "zdroworozsadkowo" mozna sie nia "podeprzec.

    Boguslaw"

  • 3. Data: 2003-01-22 12:34:11
    Od: "mardo" <m...@a...com.pl>

    dzięki

    > Istnieje dla remotu i "zdroworozsadkowo" mozna sie nia "podeprzec.

    a gdzie mogę coś takiego znaleźć i czy mogę jednocześnie korzystać z dużej
    ulgi budowlanej i z ulgi remontowej?

    pozdr.,
    Marcin

  • 4. Data: 2003-01-22 12:38:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > dzięki

    > a gdzie mogę coś takiego znaleźć

    W internecie lub na papierze...
    w internecie serwisow prawnych jest mnostwo,
    ja zwykle podaje "panstwowy"...
    www.sejm.gov.pl

    > i czy mogę jednocześnie korzystać z dużej
    > ulgi budowlanej i z ulgi remontowej?

    Tak.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-01-23 07:26:00
    Od: "Biedrona" <b...@p...pl>

    tylko należy się zastanowić czy remontujesz czy wykańczasz mieszkanie

  • 6. Data: 2003-01-23 09:29:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Biedrona" <b...@p...pl> wrote in message

    > tylko należy się zastanowić czy remontujesz czy wykańczasz mieszkanie

    Spoko...
    Mozesz budowac sobie dom/mieszkanie, a w miedzyczasie remntowac stare..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-01-23 12:05:24
    Od: "mardo" <m...@a...com.pl>

    > Mozesz budowac sobie dom/mieszkanie, a w miedzyczasie remntowac stare..

    tez tak myslalem, ale wolalem sie upewnic
    dzieki za pomoc!

    pozdr.,
    Marcin

  • 8. Data: 2003-01-23 12:06:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > tez tak myslalem, ale wolalem sie upewnic
    > dzieki za pomoc!

    Ojj... Pamietaj, ze
    "kazdy odpowiada za siebie" jak mowila pewna mila pani w US.

    Boguslaw