    From: "Maria Pióro" <marinka1@autograf_wytnij_to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dwa wpisy do EDG małżonków i jeden REGON?
    Date: Sat, 29 Jan 2005 07:47:50 +0100

    Dziękuję za odzew, bo już myślałam, że ta nasza sytuacja to jakaś fikcja, a
    urzędnicy to sami nie wiedzą co robić i tylko wymyślają (pewnie po częsci
    tak jest, ale nie wiem, czy w naszej sprawie też).
    Pytanie jednak pozostaje, czy powiniśmy posiadać dwa REGONY. My wcale nie
    potrzebujemy drugiego REGONU, bo i po co, skoro to jedna firma. Te dwa wpisy
    do EDG zostały na nas wymuszone, zamierzam tylko zaktualizować swój REGON,
    bo mam nowe PKD. Jednak czy tak powinno być? Dla nas bezsensem byłoby
    posiadanie dwóch numerów REGON, którym należałoby sie posługiwać?
    Może ktoś znalazł się w podobnej sytuacji, jak należałoby postąpić.

    Dodam, że w piśmie z US otrzymaliśmy informacę, że dla nich nie powstał nowy
    podmiot, więc tylko zaktualizować dane na druku NIP-1 i dzaiałać jak
    dotychczas.
    Z poważaniem i podziękowaniem dla czytających i chcących udzielić rady.

    M.P.