  • Data: 2004-07-23 09:59:04
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Niki_Piotr" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cdqahm$2r2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Może troszeczkę zamieszałem. Sprawa jest tego typu: facet sprzedaje
    > firmę jest to pralnia chemiczna tylko chce sprzedać jak najszybciej. Ja
    > nie mam działalności gosppdarczej i chcę kupić tą firmę i chcę żeby
    > działała bez przestoju i nie wiem jak to zrobić ?

    ----->czyli facet z DG chce sprzedać, ale nie firmę, tylko
    wyposażenie+materiały+pozostałe?
    Do tego faktycznie będzie potrzebna Ci działalność - pamiętaj jeszcze o
    VAT - nie musisz się rejestrować, ale sprawdz jak zostanie sprzedane
    wyposażenie/środki trwałe: z vat czy bez.

    > Jest to małe miasto w woj świętokrzyskim niestety czeka się nieco dłużej
    > na formalności związane z DG
    A może bombonierka/kawa trochę by pomogły?
    ;-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński