  • Data: 2004-07-23 13:17:58
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: Niki_Piotr <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedaje wszystko wyposażenie+materiały itd bez lokalu, ma podpisaną
    umowę na wynajęcie lokalu widziałem jest zapisana na niego imiennie nie
    na firmę. (Nie ma problemu z właścicielem lokalu jeżeli chodzi o
    przepisanie na mnie. (czy lepiej przepisać na mnie czy na firmę którą
    otworzę?)
    Sprawdziłem facet jest Vatowcem. I co w takim przypadku ja też muszę
    być ? Czy prowadząc tego typu działalność lepiej być Vatowcem czy nie
    (obroty ok 7000 zł) koszty 3 pracowników i 900 zł czynsz za wynajem. Co
    jest w takim przypadku korzystniejsze ?

    Dziękuję za zaangazowanie w rozmowe i życzę miłego dnia początkujący
    przedsiębiorca
    Piotrek