    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dzialnosc+etat+dzielo
    Date: Thu, 29 Nov 2007 22:31:55 +0100

    Użytkownik "cieply" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57a2.0000007d.474f10c2@newsgate.onet.pl...
    > witam
    >
    > prowaqdze jednoosobowa dzialalnosc, jestem zatrudniony na etat a dodatkowo
    > mam
    > stale umowy o dzielo z jeszcze innym pracodawca. w jaki sposob mam sie
    > rozliczyc? wypelniam jakis jeden konkretny pit dla wszystkiego? do kiedy
    > mam
    > czas na rozliczenie roku?

    Zalezy jaka forme opodoatkowania dla DG wybrales. Jesli podatek progresywny
    (co przy takiej mnogosci zrodel przychodu nie jest IMHO rozsadnym wyjsciem),
    to wszystko rozliczasz na jednym PIT'cie 36. Jesli liniowka, to na PIT 36L
    rozliczasz DG a na PIT-37 reszte. Jesli ryczalt, to na PIT-28 go rozliczasz
    do konca stycznia a prace i dziela na PIT-37 normalnie.

    Pozdrawiam
    SDD