  • Data: 2007-06-25 07:58:21
    Temat: Re: dziwna konstrukcja - umowa o prace + zlecenia
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-06-2007 o 08:15:22 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisał(a):

    > Do tego co już ci napisali dodałbym jeden drobiazg. Jeśli firma w ten
    > sposób usiłuje "orżnąć" ZUS, to istnieje podwyższone prawdopodobieństwo,
    > że przy pierwszej okazji będą próbowali wykiwać także i ciebie.

    Tylko jest spora różnica - chociaż nie wiem czy akurat w przypadku tej
    firmy.
    Często na umowie o pracę ktoś zarabia np 1000zł i dostaje kolejne 3000k do
    ręki.
    - wi wszyscy są happy poza ZUS, nikt nikogo nie próbuje rolować w ramach
    UoP.
    Tutaj pracodawca jest bardziej sprytny - i zamiast "nielegalnie" puszczać
    te 3k,
    wymyślił te UoZ - czyli wszytsko jest czyste formalnie.