    From: cyklista <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ewidencja przebiegu pojazdów
    Date: Tue, 09 Jun 2009 13:57:14 +0200

    Użytkownik Cyklista napisał:
> [...]
    >>> kosztami (np. opony)? Pytam, bo księgowy zaliczył mi tylko kwotę

    > Jesteś pewny, może są od tego może jakieś wyjątki?
    > Sorry, że tak pytam, ale przeglądam papiery otrzymane od księgowego i
    > opony są policzone w kosztach pojazdu w kwocie netto, a kwota VAT
    > nigdzie indziej się nie pojawia.

    Widzisz a u mnie księgowa nie ma żadnego problemu z Vatem i go normalnie
    odlicza, tylko paliwo wpisuje w koszty brutto i to jest właśnie jedyny
    znany mi wyjątek odnoście vatu przy samochodzie

    ps. więc albo ty albo ja musimy zmienić księgowych, pytanie tylko kto?

    ps2. jestem innym cyklistą niż piszący poprzednią wypowiedź, ale
    ponieważ to przez nas są wszystkie nieszczęścia na świecie to specjalnie
    tak robimy dla zamieszania :-)