  • Data: 2005-11-19 11:59:48
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:dlld61$c3p$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > No dobrze, ale na co konkretnie mieliby łapać, bo nadal nie rozumiem.
    > Co może być nie tak w odliczeniu faktur za telefon i czym to
    > odliczenie różni się od innych odliczeń?

    Różni się terminem odliczenia. Nie jest to
    standardowo data otrzymania faktury.

    > I co jest nie tak z paliwem w osobówkach prócz tego, że nie odlicza
    > się VAT?

    Wyobraź sobie, że nie wszyscy o tym wiedzą.
    Szczególnie Ci, którzy tylko do maja 2004/sierpnia 2005
    mieli ciężarówki pełną gębą, a VAT odliczają nadal.

    Dodatkowo częstym błędem jest rozliczanie brutto
    również innych zakupów związanych z eksploatacją
    samochodów osobowych. Wtedy w VAT jest OK,
    ale mają niedopłatę w dochodowym.