  • Data: 2005-11-21 11:20:07
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak ja zrozumiałam Magdę tak, że_faktycznie_odbierano tę fakturę w
    > sobotę
    > i wystawca może to potwierdzić.
    Chcieliśmy sobie przyspieszyć odliczenie VATu , ale niestety nie udało się.
    Dowodem "przeciw" była właśnie książka korespondencyjna wystawcy faktury.
    Odbieraliśmy ją osobiście (już pierwszego dnia roboczego następnego m-ca) i
    nie podejrzewaliśmy, ze nasz skrupulatny kontrahnet prowadzi szczegółową
    ewidencję wszystkich "papierków" wychodzących z firmy. To był dowód
    wystarczający.

    Pozdrawiam
    MB