    From: "waszko" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura a przelew jak księgować?
    Date: Fri, 7 Jun 2002 06:42:01 +0200

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:adoilb$3n5$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Użytkownik waszko <w...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ado5b7$85s$...@n...gazeta.pl...
    > Sprzedaję towar osobie nie prowadzącej DG poprzez wysyłkę raz odbywa się
    > za zaliczeniem i pieniądze wpływają po kilku dniach a raz po wcześniejszej
    > wpłacie również na konto -jak to księgować ,
    > myślałem że wystarczy księgować same faktury ale przeglądając grupę
    > natknąłem się na wprowadzanie do księgi wyciągów bankowych .
    > Gdyby ktoś znający problem miał odrobinę dobrej woli i wyjaśnił lub dał
    > namiar gdzie szukać szczegółów - będę bardzo wdzięczny.
> [...]
    kasy z tego co wiem jeszcze nie dopiero po przekroczeniu 20000zł a do tej
    kwoty jeszcze daleko gdyż zacząłem od 1-06-2002
    Natomiast księgowanie w Ewidencji sprzedaży Vat
    jeżeli pieniądze wpłyną wcześniej niż wystawiłem fakturę to jak opisuję
    przychód na konto bo jeszcze nr faktury nie ma
    czy tylko dane wpłacającego? a jak później wystawię fakturę to gdzie ją
    księguje.
    I jeszcze sprawa KPiR wprowadzam kwoty brutto czy netto.
    Pozdrawiam Waszko