  • Data: 2004-08-31 22:31:51
    Temat: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Od: "Rafal" <v...@o...pl.a.koniec.usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl>:

    > Oczywiście, że musi wystawić fakturę - o ile kwota netto jest
    większa od 6
    > zł. Powiedz facetowi, że albo wystawia Ci fakturę, albo idziesz
    z tym do
    > urzędu skarbowego.

    Dzięki za odpowiedź. Już straszyłem praconika tego sklepu US i
    nic to nie dało. Sprzedawca broni sie tym ze "wlasciciel
    powiedzia" ze nie musi i ze nie wysatwi tej faktury, ze jedynym
    dokumentem jaki oni wydaja jest paragon z kasy fiskalnej po to
    aby klient mial dowod ze kupił u nas przedmiot".
    Co w tym przypadku robić?

    dzięki i pozdrawiam
    Rafal