  • Data: 2004-09-02 11:49:25
    Temat: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości
    news:ch6vvh$qh3$1@news.onet.pl...

    > Przerabiałem to na stacji shella. Jak nie powiesz przed skasowaniem to
    > program juz potem nie pozwoli wydrukowac faktury.
    > Co nie oznacza że nie wydadzą (bardzo niechętnie) faktury.
    > Trzeba tylko kierownika postawić do pionu.
    >
    > Na innych stacjach ide z paragonem za kilka dni i nie ma problemu. Dają
    > nawet na wiecej

    Mam doświadczenia ze Stacją Shella w zakresie odbioru faktury - duplikatu.
    Kosztowało mnie to 5 wizyt na stacji i zrobienie totalnej awantury. Na
    stacji Orlen - 1 minuta wystarczyla by sprawe zalatwic.
    Dziwie sie, ze ktokolwiek ma ochote korzystac z Shella, zlaszcza ze
    'zachecaja' równiez do odwiedzin zamykajac toalety na klucz i wydajac je na
    żądanie. Tak jakby jazdy mial ochote afiszowac sie ze swymi potrzebami
    fizjologicznymi w podrózy, zwlaszcza jak sa one pilne.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi