  • 21. Data: 2005-07-30 16:28:56
    Temat: Re: faktura elektroniczna bez podpisu
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    hADeSik <h...@h...sru> wrote:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Paszczak -----###
    >
    > Tu byłbym ostrożny - na chwilę obecna takie firmy (wydające
    > odpowiednie certyfikaty) można chyba na palcach (jednej ręki?)
    > policzyć... ;-)

    No to tym bardziej to wygląda na wspieranie monopolu. Szczególnie
    że nie można ot tak sobie zostać wydawcą certyfikatu.

    P.

  • 22. Data: 2005-08-01 10:27:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jul 2005, it was written:
    [...]
    > Plusem jest to, że w wypadku e-faktur możesz mieć całą wieloletnią
    > księgowość tylko na jednej płytce CD

    Gorąco odradzam.
    "Użytkownicy komputerów dzielą się na tych co robią kopie zapasowe
    i tych co będą je robić" :>

    W przypadku dokumentacji księgowej może być tak że zaczną robić
    jak wrócą z więzienia !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 23. Data: 2005-08-01 12:22:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

> [...]
    > i tych co będą je robić" :>
    >
    > W przypadku dokumentacji księgowej może być tak że zaczną robić

    Papier dużo lepszy nie jest - pożary, powodzie...

    P.

  • 24. Data: 2005-08-01 13:41:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2005, Paszczak wrote:
> [...]
    [...]
    > Papier dużo lepszy nie jest - pożary, powodzie...

    Mało wyraźnie widać zaakcentowałem w cytacie: "na *JEDNEJ* płytce
    CD"... ;)
    Co najmniej dwa różne klasą nośniki to IMO minimum :)
    Prawdą jest że papier łatwiej zniszczyć - właśnie ze względu na
    istnienie jednego egzemplarza :(
    Za to - nie licząc wydruków termo z drukarek fiskalnych :> - na
    ogół rzadko ulega autodestruckji w czasie krótszym niż 7 lat !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 25. Data: 2005-08-10 13:54:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 26 lipca 2005 16:10, gdy vertret napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Z tym prawem to jest i bedzie problem, bo US chce, aby taki plik bedący
    > e-fakturą miał "kwalifikowany" podpis elektroniczny, ale jednoczesnie na
    > papierowych fakturach nie są wymagane żadne podpisy. Dla mniejszych firm
    > bedzie wiec dużo łatwiej wydrukowac sobie taka fakturę przesłaną mailem,
    > włożyć do segregatora

    A po co? Nie lepiej sobie je odkładać elektronicznie i tylko w razie
    potrzeby wydrukować? Większość małych firm nie ma kontroli przez całe swoje
    życie :) a po 5 latach se można delete zrobić i po co marnować lasy?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)