  • 11. Data: 2005-11-24 22:11:59
    Temat: Re: faktura vat
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Docent wrote:

    > Tyle, że ust. 5 i 6 dotyczy prowadzących księgi rachunkowe (handlowe)
    > lub KPiR metodą memoriałową.
    > A my tutaj dyskutujemy o metodzie kasowej, którą mogą stosować
    > wyłącznie prowadzący KPiR.
    > Ustawa nie definiuje pojęcia "koszt poniesiony" co prowadzi do
    > nieporozumień.

    I ja właśnie chcę zauważyć, że w jednych interpretacjach
    koszt poniesiony=zapłata a w innych
    koszt poniesiony=otrzymanie faktury

    > Zacytuję ponownie:
    >
    > Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Finansów

    Napisałem już, że więcej można zacytować takich,
    w których za koszt poniesiony uważa się dopiero zapłacony.

  • 12. Data: 2005-11-24 22:19:52
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    cef napisał(a):

    > Napisałem już, że więcej można zacytować takich,
    > w których za koszt poniesiony uważa się dopiero zapłacony.

    Nie jest ważne _ile_ lecz przez _kogo_ wydanych :)

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 13. Data: 2005-11-25 07:46:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    Docent napisał(a):

    > Nie jest ważne _ile_ lecz przez _kogo_ wydanych :)

    No nie wiem.
    Dla mnie to co on napisał, to trochę głupoty.
    Niezgodne z tym co ja i wiele innych osób widzi w przepisach.
    Może źle zacytowali, albo błąd w druku/na stronie.
    Dajmy prawo podsekretarzowi być człowiekiem.
    Może się normalnie pomylił :-)

  • 14. Data: 2005-11-25 18:06:58
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może źle zacytowali, albo błąd w druku/na stronie.
    > Dajmy prawo podsekretarzowi być człowiekiem.

    Skłaniam się ku tej właśnie opini. Ostatnia kontrola skarbowa powywalała mi z
    kosztów wszystkie faktury co do których nie potrafiłem udowodnić że należność z
    nich wynikająca została zapłacona. I tym to sposobem musiałem dopłacić co nieco.