  • 1. Data: 2005-11-22 14:37:00
    Temat: Podwojne opodakowanie
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@p...pl>

    Czy ktos sie orientuje jak to jest z podwojnym opodatkowaniem? W wakacje
    bylem "na saksach" w Anglii gdzie byl pobierany ode mnie tamtejszy podatek
    Po 6 kwietnia mam mozliwosc wycofania calego podatku gdyz nie przekroczylem
    pierwszego progu podatkowego, ale pytanie co wtedy zrobi polski Urzad
    Skarbowy? Czy jest on w jakis sposob powiazany z angielska instytucja i obie
    wymieniaja pomiedzy soba informacje na ten temat? Czy mam obowiazek
    rozliczania sie z rodzimym US ? Jesli tak to w jaki sposob moge to ominac?
    Czy istnieje mozliwosc tlumaczenia sie ze w Polsce jako niepracujacy,
    przyjezdzam tylko na wakacje 10 miesieczne (gdyz nadal studiuje)?

    --
    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2005-11-22 15:05:43
    Temat: Re: Podwojne opodakowanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    http://www.wcip.pl/publikacje_content.php?id=42

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak
    olbrzymiego postępu,
    że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest
    zdrowy.
    Bertrand Russell

  • 3. Data: 2005-11-22 15:26:14
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@p...pl>

    > http://www.wcip.pl/publikacje_content.php?id=42

    ok.pod wskazanym adresem opisane jest jak placic ten podatek, a ja chcialbym
    go nie placic...

  • 4. Data: 2005-11-22 15:47:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Użytkownik Piotr Chmielewski napisał:

    > ok.pod wskazanym adresem opisane jest jak placic ten podatek, a ja chcialbym
    > go nie placic...

    Należy zmienić stosowne ustawy podatkowe; wizyta u
    swego posła, lobbing, itd.

  • 5. Data: 2005-11-22 22:48:04
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@p...pl>

    > Należy zmienić stosowne ustawy podatkowe; wizyta u
    > swego posła, lobbing, itd.

    na trudne pytania sa zawsze takie proste odpowiedzi;) dziekuję

  • 6. Data: 2005-11-25 18:14:55
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy istnieje mozliwosc tlumaczenia sie ze w Polsce jako niepracujacy,
    > przyjezdzam tylko na wakacje 10 miesieczne (gdyz nadal studiuje)?

    To są jednak jeszcze kraje gdzie liczy się faktyczny dochód? A ja myślałem że
    wszędzie jest jak u nas.
    A na poważnie, musiał byś udowadniać że przez co najmniej 10 miesięcy byłeś
    poza naszym ( ? ) pieknym krajem i wtedy była by szansa na niezapłacenie tego
    co w przeciwnym razie w majestacie prawa zostanie Ci wyrwane.

  • 7. Data: 2005-11-26 08:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Nov 2005, Piotr Chmielewski wrote:

    > ale pytanie co wtedy zrobi polski Urzad
    > Skarbowy? Czy jest on w jakis sposob powiazany
    > z angielska instytucja i obie wymieniaja pomiedzy
    > soba informacje na ten temat?

    Afera z pewną firmą "dostarczającą sprzęt" z Zachodu wspominana
    kilka razy na pl.rec.foto.cyfrowa (kiedyś już zapodawałem cytat
    i link, nie mam pod ręką) wskazuje iż obietnice że USy państw
    UE będą współpracować przynajmniej w jakimś tak zakresie są
    realizowane.
    Sprawa dotyczyła sprzętu dostarczanego przed wejściem .pl do
    UE, po prawdzie dotyczyła VAT a nie dochodówki - niemniej skutecznie
    udowodniła że owa wymiana (informacji) ma miejsce.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-11-26 11:46:55
    Od: jakusa <c...@h...com>

    Nie okomunikują się między sobą ;)))

  • 9. Data: 2005-11-26 13:17:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Nov 2005, jakusa wrote:

    > Nie okomunikują się między sobą ;)))

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/b2ea34f09540df65

    A nadto co jakiś czas pojawiają się informacje (w tym urzędów
    typu Ministerstwo Finansów) o pracach prowadzonych w celu
    wymiany informacji wewnątrz UE.
    Z faktu że *dziś* coś nie zostanie przekazane nie wynika że nie
    zostanie przekazane np. za cztery lata.
    Do zapłacenia z osetkami ;)

    I dla ciebie specsygnaturka...

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?