  • 1. Data: 2003-02-03 16:26:23
    Temat: Re: faktura w formie elektronicznej???
    Od: "Kviat" <kviat@no_spam_kki.net.pl>

    Użytkownik "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b1m85j$1h1i$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam,
    > jeden z naszych kontrachętów wystawił nam fakturę , którą kazał pobrać ze
    > swojej strony internetowej.
    > Faktura w formie pdf bez pieczątek i podpisów.
    > Jak wygląda sprawa od strony prawnej , czu US ma prawo zakwestionować taką
    > fakturę?

    Co do pieczatek - niekoniecznie.
    Co do podpisow - na pewno.

    pozdrawiam
    Kviat

  • 2. Data: 2003-02-03 17:17:16
    Temat: faktura w formie elektronicznej???
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Witam,
[...]
    Robert Kurkiewicz

  • 3. Data: 2003-02-03 17:39:18
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > Faktura w formie pdf bez pieczątek i podpisów.
    > Jak wygląda sprawa od strony prawnej , czu US ma prawo zakwestionować taką
    -----------------------------
    Bez podpisów to chyba nie spełnia wymogów odliczenia Vat .Chyba że ja coś
    nie doczytałam bo juz nie nadążam za tymi zmianami.
    Wiola

  • 4. Data: 2003-02-03 21:43:38
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Wiola Pikorska -----###
    > Bez podpisów to chyba nie spełnia wymogów odliczenia Vat .Chyba że ja coś
    > nie doczytałam bo juz nie nadążam za tymi zmianami.

    no własnie znajomy mi mówił, że można takie elektroniczne dokumenty bez
    podpisów i stempli księgować (np. jak za domenę za granicą zapłacę, to
    mogę sobie druknąć potwierdzenie ile zabuliłem $) ale nie bardzo wiem na
    jakiej podstawie to w koszty dać...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-04 20:58:58
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    ciach[]......

    bez podpisu nie moze byc chyab ze bylo oświadczenie/upowaznienie do
    wsytawienia faktury bez podpisu.

    bez pieczątek ............. mogą być nadrukwoane

    jesli jest to sporadycznie to powinno przejść lecz gdy masz tego wiecej to
    spytaj kompetentnej osoby

    rafal

  • 6. Data: 2003-02-04 21:08:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Faktura w formie pdf bez pieczątek i podpisów.
    > Jak wygląda sprawa od strony prawnej , czu US ma prawo zakwestionować taką
    > fakturę?

    To chyba zalezy czego ta faktura dotyczy.
    NASK też wysyła faktury za domeny bez pieczątki i podpisu
    powołując się na par.36.2 rozporządzenia do ustawy VAT.
    Na razie FV ma postać papierową ale w takiej sytuacji chyba
    nic nie stałoby na przeszkodzie aby miała formę pliku pdf do
    samodzielnego wydrukowania (IMHO).

    Pix

  • 7. Data: 2003-02-05 08:41:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Faktura w formie pdf bez pieczątek i podpisów.

    A kiedy widziałeś ostatni raz podpis i stempel na fakturze za telefon???
    A te "przechodzą" bez problemu.

  • 8. Data: 2003-02-05 09:11:52
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości news:b1m85j$1h1i$1@news2.ipartners.pl...

    > A kiedy widziałeś ostatni raz podpis i stempel na fakturze za telefon???
    ---------------------
    Berdycz ale pytający nie określał na jaki rodzaj towaru usługi dostał tą
    fakture a ty piszesz o jednym z wyjątków gdzie faktura może nie zawierać
    podpisu wystawcy ( energia gaz usł.telkom.) Art.35 .1 .3) Rozporzadzenia Vat
    .
    Wiola

  • 9. Data: 2003-02-05 10:59:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisu wystawcy ( energia gaz usł.telkom.) Art.35 .1 .3) Rozporzadzenia Vat

    Masz rację. Ja wskazuję masowy precedens.
    Podstawowa odpowiedź na jego pytanie brzmi: ta faktura jest do śmietnika.

  • 10. Data: 2003-02-05 11:20:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Podstawowa odpowiedź na jego pytanie brzmi: ta faktura jest do śmietnika.

    IMHO podstawowa odpowiedź brzmi nieco inaczej - "brak danych
    umozliwiających udzielenie odpowiedzi" ;-)

    Pix