  • 1. Data: 2003-02-03 13:58:08
    Temat: Umowa o prace czy zlecenie ?
    Od: "Adam Maj" <a...@p...pl>

    Witam.
    Mam potrzebe zatrudnienia czlowieka.
    Nie wiem tylko jak bedzie najlepiej,
    bedzie wykonywal dla mnie prace, ale moze to byc
    raz na kwartal albo dziesiec razy w miesiacu.
    Jak to wyglada w kwestii podatkowej i ZUS ?

    Jakies sugestie ?

    --
    adam

  • 2. Data: 2003-02-03 18:35:24
    Temat: Re: Umowa o prace czy zlecenie ?
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    > Jakies sugestie ?

    Student do 26 roku życia, umowa zlecenie bez składek ZUS!

  • 3. Data: 2003-02-03 20:59:50
    Od: "Adam Maj" <a...@p...pl>

    "Nicola" <n...@o...pl>
    > Student do 26 roku życia, umowa zlecenie bez składek ZUS!

    e, nie student, normalny dorosly czlowiek, pracujacy zreszta
    w innym zakladzie pracy,
    a tak nawiasem czy cos takiego jak umowa o dzieło jeszcze
    istnieje ?

    --
    adam

  • 4. Data: 2003-02-03 21:40:18
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Adam Maj -----###
    > e, nie student, normalny dorosly czlowiek, pracujacy zreszta
    > w innym zakladzie pracy,
    > a tak nawiasem czy cos takiego jak umowa o dzieło jeszcze
    > istnieje ?

    Istnieje i składek od tego nie ma (chyba, że to własny pracownik)
    ewentualnie zlecenie proponuje - na tym etacie w innym zakładzie ma
    najniższą?

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...