  • 1. Data: 2003-02-03 16:43:48
    Temat: dowód wewnętrzny?
    Od: "Ula" <g...@r...rz.pl>

    KPiR + VAT
    Czy mozna zrobic dowod wewn. na zaplate rat kredytu dewizowego? Bank nie
    daje zadnego potwierdzenia, mam swoje dowody wplaty i tabele kursow waluty
    mojego banku z dnia splaty, wystarczy?

    Ula G

  • 2. Data: 2003-02-03 16:51:21
    Temat: Re: dowód wewnętrzny?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Ula" <g...@r...rz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daje zadnego potwierdzenia, mam swoje dowody wplaty i tabele kursow waluty

    -------------------------
    Wyciąg bankowy też nie pokazuje tej spłaty ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-03 17:14:30
    Od: "Ula" <g...@r...rz.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" napisala:

    > Wyciąg bankowy też nie pokazuje tej spłaty ?
    > Wiola

    Ponoc nie. Ja dostalam do reki to co napisalam. Wiec: mozna?

    Ula

  • 4. Data: 2003-02-03 19:10:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ula napisał:

    > Ponoc nie. Ja dostalam do reki to co napisalam. Wiec: mozna?

    Napisalas że masz dowody wpłat - to są juz prawie wsytarczające dokumenty.
    Do tego musisz miec harmonogram spłaty na którym pisze ile w racie
    kapitału a ile odsetek.
    I to wystarczy

    Maddy

    --