  • 1. Data: 2003-02-03 12:29:06
    Temat: Podatki
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam
    Mam pytanie czy jeśli mamy z żoną rozdzielczość majątkową to czy możemy się
    rozliczyć razem z podatku? Sprawa załatwiona u notariusza.

  • 2. Data: 2003-02-03 13:29:22
    Temat: Re: Podatki
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanie czy jeśli mamy z żoną rozdzielczość majątkową to czy możemy
    się
    > rozliczyć razem z podatku? Sprawa załatwiona u notariusza.

    W ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych nic nie ma o
    rozdzielczości ;-). Jeśli zaś chodzi o rozdzielność, to odpowiedź brzmi:
    NIE.

    BTW, tytułowanie postu skierowanego na grupę "pl.soc.prawo.podatki" jako
    "Podatki" jest bez sensu.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-03 18:42:32
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    > Mam pytanie czy jeśli mamy z żoną rozdzielczość majątkową to czy możemy
    się
    > rozliczyć razem z podatku? Sprawa załatwiona u notariusza.

    albo rybki albo akwarium