  • Data: 2006-01-29 18:26:50
    Temat: Re: faktura z nazwą skróconą
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co mówi pani w US jest akurat najmniej wiarygodne.
    > A jakby powiedziała, że nazwa skrócona to Kubuś Puchatek,
    > to też byś uwierzył? :-)
    >
    > Z drugiej strony nie wiem dlaczego straszycie Radka?
    > Może 10 lat temu kwestionowano faktury np
    > z błędem ortograficznym czy z drobnymi błędami w danych,
    > ale jakoś ostatnio nikogo specjalnie nie obchodziło
    > czy nazwa z nazwiskiem czy bez; wystarczało, że był
    > poprawny NIP identyfikujący strony transakcji i reszta danych.
    > No chyba, że będą jakieś specjalne odgórne wytyczne,
    > żeby na takie błędy polować.
> [...]

    U mnie jakiś czas temu akurat zostały zakwestionowane faktury na których
    widniała tylko nazwa skrócona. Ja bym wydrukował te faktury już poprawnie i
    powysyłał do odbiorców z prośbą aby je podmienili. Jeżeli będą chcieli tak
    zrobić to zrobią, jeżeli nie to ich sprawa w razie problemów. Radka będzie to
    trochę kosztowało, ale niestety za błędy trzeba płacić. A wydaje mi się że
    lepiej teraz niż dopiero wtedy gdy komuś US zakwestionuje taki dokument. A
    urzędnicy są różni. Jak nie będą mieli się do czego przyczepić, to przyczepią
    się do tego. ONI MUSZĄ MIEĆ WYNIKI.