  • Data: 2009-02-16 11:25:31
    Temat: Re: faktura z paragonu
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:
    > Spotkałeś osoby ... grupowe?
    nie, chodziło mi o osoby dokonujące zakupu nie w celu prowadzonej
    prowadzonej działalności gospodarczej
    > Pytam z czystej ciekawości ;)
    > A co wedle Twojej tezy dla osób fizycznych prowadzących DG - 7dni czy 3
    > miesiące? :)
    jeśli zakup w związku z działalnością gosp. - 7 dni, jeśli prywatny 3
    miesiące. Oczywiście jeśli kupujący poda imię i nazwisko i tak ma
    zarejestrowaną działalność gosp. to sprzedający nie będzie wiedział, że
    jest to zakup na "firmę". Powyższe to bardziej utarta praktyka, niż
    wiedza z ustaw. Z chęcią się dowiem jak powinno być....
    > Hint: "firma" - osoby fizycznej ... Gotfryd porzuć wykładnię Radkowi - bo
    > on pewnie nowy tu jest ;)
    wiem czym jest firma osoby fizycznej