  • Data: 2010-06-06 19:31:26
    Temat: Re: faktury korekty z allegro, walek ?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-06-2010 18:03, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > klika na zwrot prowizji - skoro udostepnili taka mozliwosc

    Żeby namieszać Ci w głowie.
    Żeby ułatwić ludziom policzenie, skąd się wzięła cena usługi za *miesiąc*.
    Żeby na (*pomocniczym*) zestawieniu z kilkoma tysiącami aukcji napisać:
    "zwrot prowizji"
    zamiast
    "zwrot prowizji od zadeklarowanej wartości towaru podanego w treści aukcji"

    > a po z atym nie dochodzi do sprzedazy wiec nie moze byc mowy o prowizji za
    > sprzedaz na danej aukcji

    Nie dociera do Ciebie, że All nie pobiera prowizji za sprzedaż towaru.
    To jest prowizja od *zadeklarowanej* w aukcji wartości towaru, który
    chcesz sprzedać.
    Aukcja się zakończyła. Nie sprzedałeś towaru i co teraz?
    Już raz zadałem to samo pytanie, na które nie raczyłeś (sobie)
    odpowiedzieć: czy usługa została wykonana (przez All) prawidłowo, pomimo
    tego, że towaru *faktycznie* nie sprzedałeś?

    Czy jeżeli po zakończonej aukcji zdecydujesz się dać rabat klientowi i
    sprzedaż mu towar o 50 zł taniej niż wynikałoby z treści aukcji, to też
    wystąpisz do All o korektę prowizji? No rzesz w końcu sprzedałeś taniej,
    to jakim prawem naliczyli Ci prowizję od większej kwoty?

    Pozdrawiam
    Piotr