  • 21. Data: 2010-06-04 11:46:42
    Temat: Re: faktury korekty z allegro, walek ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wspolna-flaszka.pl,

    Friday, June 4, 2010, 11:28:12 AM, you wrote:

    > a zreszta chyba zadzwonie do US :)

    Tylko przedstaw _rzetelnie_ sytuację: zwrot prowizji następuje w
    wyniku zapisów regulaminu a nie błędu czy niewykonania usługi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2010-06-04 11:47:45
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 04-06-2010 13:43, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > a jakie to ma znaczenie ?

    Takie, że wykonanej usługi nie da się zwrócić.
    Nie zwracasz Allegro części usługi, którą dla Ciebie wykonali.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2010-06-04 11:48:02
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak ktoś Ci wystawi fakturę za "remont łazienki" i powie, że w tym były 2
    > uderzenia młotkiem po 5 zł = 10 zł, a okaże się, że było jedno uderzenie,
    > to możecie się umówić, że OK, było 1 uderzenie po 10 zł, za to przy
    > remoncie kuchni (np.w następnym miesiącu) jedno uderzenie dostaniesz
    > gratis.
    >
    > Umawiasz się z fachowcem na cenę remontu jako całości, a to że robicie
    > sobie *pomocniczą* rozpiskę poszczególnych czynności to już wasza sprawa,
    > pomocna w celach dowodowych przed sądem w przypadku sporu.

    mialbys racje gdyby nie nazywalao sie to zwrotem prowizji a rabatem na
    poczet przyszlych zobowiazan.

    nazwali zwrot prowizji a skoro prowizja zostala naliczona za konkretne
    aukcje za zakup konkretnych uzytkownikow w konkretnym miesiacu i te
    konkretna prowizje zwrocono, rzeba rzecz udokumentowac. Ty masz inne zdanie
    ja mam inne,
    zadzwonie do US i zobaczymy co tam powiedza .

  • 24. Data: 2010-06-04 11:50:37
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Tylko przedstaw _rzetelnie_ sytuację: zwrot prowizji następuje w
    > wyniku zapisów regulaminu a nie błędu czy niewykonania usługi.

    oczywiscie. Moge sie zalozyc ze sprawa trafi do kierownika VATu .

    Zauwaz ze przepisy dotyczace faktury korekty nie dotycza tylko nie wykonania
    uslugi czy bledu .
    Przyklad faktura vat zaliczka . Zwrot zaliczki = korekta faktury zaliczki

  • 25. Data: 2010-06-04 11:57:13
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 04-06-2010 13:48, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > aukcje za zakup konkretnych uzytkownikow w konkretnym miesiacu i te
    > konkretna prowizje zwrocono, rzeba rzecz udokumentowac. Ty masz inne zdanie

    A fakturę dostałeś za "pośrednictwo" czy za konkretne aukcje za zakup
    konkretnych użytkowników?
    Udokumentowana (fakturą) jest usługa "pośrednictwa" jako całości, a nie
    poszczególne aukcje..

    > zadzwonie do US i zobaczymy co tam powiedza .

    Tak jak ktoś już napisał: przedstaw sytuację _rzetelnie_.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2010-06-04 12:02:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    ,

    > A fakturę dostałeś za "pośrednictwo" czy za konkretne aukcje za zakup
    > konkretnych użytkowników?
    > Udokumentowana (fakturą) jest usługa "pośrednictwa" jako całości, a nie
    > poszczególne aukcje..

    poszczegolne aukcje zsumowane, wejdz na swoje konto i zamow sobie
    zestawienie to zobCZYSZ.
    Wszystko jest liczone za konkretne aukcje wedlug cennika. I calosc jest
    nazwana usluga posrednictwa.

    > Tak jak ktoś już napisał: przedstaw sytuację _rzetelnie_.

    inaczej sie nie da.

  • 27. Data: 2010-06-04 12:23:31
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 04-06-2010 14:02, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > inaczej sie nie da.

    Więc czekam aż zamieścisz skan interpretacji.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2010-06-04 12:42:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Więc czekam aż zamieścisz skan interpretacji.

    ocipiales, placic mam za to?
    napisalem ze zadzwonie.

  • 29. Data: 2010-06-04 12:55:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:huasc6$16r$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

    > ocipiales, placic mam za to?
    > napisalem ze zadzwonie.

    ale tak swoja droga jezeli by sie okazalo zemusza korygowac, to byla by to
    doskonala kara za PZA :)

  • 30. Data: 2010-06-05 08:39:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jun 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał

    [...]
    > Zauwaz ze przepisy dotyczace faktury korekty nie dotycza tylko nie wykonania
    > uslugi czy bledu .
    > Przyklad faktura vat zaliczka . Zwrot zaliczki = korekta faktury zaliczki

    A jak zwrotu nie będzie, bo zaliczkę "przejadłeś" na inny cel, u tego
    samego klienta, tak samo opodatkowany i *częściowo* spłacony zaliczką?

    pzdr, Gotfryd