  • Data: 2002-09-27 18:26:45
    Temat: Re: firma emeryta a ZUS
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano. Ale w sumie nie wiem czy babcia nie będzie musiała i tak
    > zdrowotnego odprowadzać. Raczej tak. Więc w sumie może się okazać, że
    > równie dobrze mogą sobie założyć DG na np. ojca... Choć SC ma tą wadę,
    > że są dwa zdrowotne, więc kasa większa, ale jak mówiłem, łatwość
    > przejęcia firmy...

    Skoro już o SC mowa, to (tak poza głównym wątkiem) mają one niestety
    też wadę - juz do końca świata musi być jakiś, choćby fikcyjny wspólnik.
    A jak tenże wspólnik zemrze (oby żył jak najdłużej) to może być problem.
    Chyba że jest jakiś sprytny sposób złapania wszystkiego w jednym ręku
    - jeśli masz jakieś koncepcje na przeprowadzenie takiej operacji to byłbym
    bardzo zainteresowany.

    Pix