  • 1. Data: 2006-01-14 20:41:29
    Temat: [@] formularze NIP1, RG1, PIT5 w formacie A3
    Od: s...@o...pl

    z łatwościa można znaleźć w sieci pliki PDF, w formacie a4.

    szukam plików dostosowanych do formatu A3: gdzie na jednej stronie
    ułożonej poziomo miałbym stronę 4 po lewej i stronę 1 po prawej, a
    na odwrocie stronę 2 i 3 formularza. Taki plik pięknie drukowałby się
    na drukarce A3, nie trzeba składać, spinać, łączyć na ksero, itd.

    czy ktoś z użytkowników ma takie pliki albo wie, skąd je ściągnąć?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-01-15 09:14:40
    Temat: Re: [@] formularze NIP1, RG1, PIT5 w formacie A3
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na odwrocie stronę 2 i 3 formularza. Taki plik pięknie drukowałby się
    > na drukarce A3, nie trzeba składać, spinać, łączyć na ksero, itd.

    IMHO kierunek poszukiwań jest bledny.
    Sterownik drukarki powinien zapewnic wydrukowanie dwoch stron A4 na jednej
    kartce A3.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2006-01-15 15:01:24
    Od: s...@o...pl

    > IMHO kierunek poszukiwań jest bledny.
    > Sterownik drukarki powinien zapewnic wydrukowanie dwoch stron A4 na jednej
    > kartce A3.

    problem jest w tym, że wszelkie znane mi wersje Acrobat Reader i Foxit Reader,
    mają jedynie opcję drukowania od ... do ... i za Chiny Ludowe nie mogę ustawić
    drukowania 4 i 1 strony na jednej kartce A3

    pozdr
    Aleksander

  • 4. Data: 2006-01-15 22:29:31
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > ustawić
    > drukowania 4 i 1 strony na jednej kartce A3

    Sławek Kos mówi o sterowniku drukarki i .. ma rację.
    Spróbuj znaleźć taką funkcję, która zrobiła by z dwóch a4 jedną a3 - w
    ustawieniach drukarki

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2006-01-16 10:56:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Jan 2006 s...@o...pl wrote:

> [...]
    > na odwrocie stronę 2 i 3 formularza. Taki plik pięknie drukowałby się
    > na drukarce A3, nie trzeba składać, spinać, łączyć na ksero, itd.

    http://fineprint.com/products/fineprint/benefits.htm

    Jest kilka podobnych programów :)
    Oczywiście możliwość skalowania zmarnujesz ;) (program przeskalowuje
    wydruki w miarę konieczności)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-01-17 21:42:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]

    Ehmmmm, A3 nie trzeba skladac?
    I po jaki @#$% laczyc na ksero?
    ;-)

> [...]
    ustawić
    > drukowania 4 i 1 strony na jednej kartce A3

    Skoro juz uzywasz Adobe Readera to zrob w nim fotke calej strony i obraz
    strony wklej do Worda czy czego tam chcesz. Wtedy ty decydujesz o kolejnosci
    stron - beda w takiej kolejnosci w jakiej wkleisz (4-1, 2-3).

    IMHO to wiecej zabawy niz wydruk na 4 kartkach A4 i uzycie zszywacza, ale
    skoro lubisz tak...;-)

    --
    Pozdrowienia