  • Data: 2006-07-11 15:14:52
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    > kontroli ...
    > wtedy pogadamy .... zastosuję wtedy współczynnik x3 :)))))))
    > w końcu zaoszczędziłeś ... płacąc gównianemu księgowemu gówniane
    > pieniądze..:))))))
    > masz więc pieniądze dla mnie :)))))))))
    >
    > pozdrawiam i czekam
    > fart
    >
    > :)))))

    ja też pozdrawiam i czekam ;)

    a najlepsze to jest to, że albo te "oszczędności" spowodują, że trzeba
    będzie zapłacić co najmniej normalną stawkę miesięczną za wyprowadzanie
    grzechów, albo można czekać, aż ktoś te grzeszki naprawi niejako z urzędu
    ;P Nie wystawi jednak faktury VAT, a przy sprzyjających wiatrach płacąc 50
    zł za zaświadczenie o niekaralności będziemy podziwiać przepisy z kks na
    wolności

    pzodr