  • Data: 2006-07-11 15:19:24
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@i...pl> napisal(a):
    > Ktoś tu kiedyś (chyba Samotnik) się żalił,
    > że też tak pechowo trafił.

    Dokładnie, płaciłem kilkaset złotych za wklepanie kilku dokumentów z
    papieru do komputera (kpir) z pominięciem mózgu. Bicie rekordów w
    liczbie błędów w pojedynczej deklaracji było już potem gratis, w pakiecie.

    Na biuro, gdzie będą myśleć, mnie chyba na razie nie stać, zresztą nie
    wiem jak takie znaleźć. Podobno są też takie biura, które robią dobrze
    i tanio, ale tylko o nich słyszałem (podobnie jak o Yeti :)... Ja
    sobie zdaję sprawę, że robiąc to teraz samemu nie wiem o wielu
    rzeczach i pewnie robię błędy, ale... biura przez które przeszedłem
    robiły jeszcze gorsze! I sam w dodatku musiałem ich szukać, bo oni nie
    widzieli problemu.
    --
    Samotnik