    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Date: Thu, 13 Jul 2006 08:45:41 +0200

    t wrote:
    > Daj spokój, szkoda zdrowia - taka dyskusja nie ma sensu :)

    Filozofia Krissa: "nauczyć się samemu" utwierdza mnie w przekonaniu, że
    on sam nie rozumie, o czym rozmawiamy.
    Prowadzic księgi, naprawiać samochód, wykonać grafikę
    (modny temat-zrobić sobie świetną www samemu)-
    wszystko samemu, może jeszcze chleb wypiekać w domu i
    dla 0,5l mleka wypasać i doić własną krowę.
    W każdej branży są firmy dobre i tanie,
    ale są też firmy, które potrafia spaprać wszystko.
    Niestety mimo Waszych wysiłków nadal nie bardzo widzę
    dlaczego poziom cenowy jest taki a nie inny.
    Może właśnie dlatego, że wiem na czym ta "wiedza tajemna"
    polega jest mi trudniej wcisnąć kit o kosztach,
    wiedzy, odpowiedzialności itp.
    Przyjmuję zatem, że jest to cena rynkowa,
    choć jak widać nie tylko ja uważam ją za zbyt wysoką.