  • 51. Data: 2006-07-13 07:59:27
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 7/13/2006 8:45 AM, Użytkownik cef napisał:

    > Przyjmuję zatem, że jest to cena rynkowa,
    > choć jak widać nie tylko ja uważam ją za zbyt wysoką.

    Spójrz na to w ten sposób: cena rynkowa usługi jest w takiej wysokości
    jaka zapewnia utrzymanie co najmniej jednej osobie. Prace księgowe słabo
    poddają się mechanizacji, w dużej części jest to robota "głową",
    czynności manualne mimo komputeryzacji są pracochłonne. Nie ma
    możliwości zastosowania *sensownego* rozwiązania które zwiększyło by
    przerób tych papierów. To co się widzi w biurach: pójście "na ilość"
    przez skupienie się na samym wklepaniu dokumentów, albo przez
    zatrudnienie tanich, niewykwalifikowanych panienek, prowadzi do
    drastycznego obniżenia jakości.

  • 52. Data: 2006-07-13 15:24:43
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-07-2006 o 09:28:42 \n <...@...xy> napisał:

    > Właśnie podałeś argument "pro": otrzymałeś dokładnie tyle za ile
    > zapłaciłeś.

    Czyli to jest wyssane z ... no właśnie skąd:

    http://www.anteneum.pl/cennik.html

    Powiadasz że Jacek Cywiński łże że prowadzi papiery porządnie ?

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2006-07-13 15:44:13
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > Czyli to jest wyssane z ... no właśnie skąd:
    >
    > http://www.anteneum.pl/cennik.html
    >
    > Powiadasz że Jacek Cywiński łże że prowadzi papiery porządnie ?
    >
    > pozdrawiam

    Skoro zostałem przywołany do tablicy - odpowiadam -> Ja prowadzę papiery i
    tak w mega promocjach. Czy porządnie? Chyba tak, skoro kontrole podatkowe
    są negatywne (czyli wszystko jest OK i urząd nie wydaje decyzji).

    Poza tym zważ, że to jest TORUŃ, a nie Warszawa. U nas są inne ceny - ba,
    znam nawet szanujące się biura, które biorą mniej. Promocyjność zależy
    znacznie od miejsca prowadzenia DG. Tak naprawdę cena nie jest wykładnikiem
    jakości, ale zauważ, że moje ceny znacznie odbiegają od wariantu
    prezentowanego - czyli mniej niż 250 zł brutto. Trzeba rozróżniać mega
    promocje od podejrzanych promocji.

    pozdr

    JC

  • 54. Data: 2006-07-13 16:33:16
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-07-2006 o 17:44:13 Jacek Cywiński
    <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał:

> [...]
    > jakości, ale zauważ, że moje ceny znacznie odbiegają od wariantu
    > prezentowanego - czyli mniej niż 250 zł brutto. Trzeba rozróżniać mega

    Skoro gość, doradca podatkowy, prowadzący wszystko samodzielnie,
    podpisuje umowę w której zobowiązuje się do rzetelnego prowadzenia
    papierów, to choćby życzył sobie 10zł to powinien się wywiązać z umowy.
    A życzył sobie 150zł - sam tyle zaproponował, tak jak ileś innych biur
    - na początek gdy mało jest dokumentów.
    Przecież gdyby powiedział że za 150 spartoli mi doumenty a zabawa zaczyna
    się od 250, to bym wiedział na czym stoję..

    pozdrawiam

  • 55. Data: 2006-07-13 16:49:46
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]
    > Przecież gdyby powiedział że za 150 spartoli mi doumenty a zabawa zaczyna
    >
    > się od 250, to bym wiedział na czym stoję..

    tak - zgadzam się z Tobą - niezależnie od ceny, usługa musi być wykonana
    poprawnie - na cenę ważny jest jednak pakiet usług dodanych (który nie w
    każdym wariancie cenowych jest).

    pzodr

  • 56. Data: 2006-07-13 17:35:11
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-07-2006 o 18:49:46 Jacek Cywiński
    <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał:

    > tak - zgadzam się z Tobą - niezależnie od ceny, usługa musi być wykonana
    > poprawnie - na cenę ważny jest jednak pakiet usług dodanych (który nie w
    > każdym wariancie cenowych jest).

    Ano właśnie, jak ktoś wyżej już napisał pakiet usług dodanych całkiem
    rozległy,
    od spartolenia KPiR na błędnych deklaracjach skończywszy, wszytsko gratis
    w cenie :)

  • 57. Data: 2006-07-14 15:13:23
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 13-07-2006 o 19:35:11 t <r...@o...pl> napisał:

    > Ano właśnie, jak ktoś wyżej już napisał pakiet usług dodanych całkiem
    > rozległy,
    > od spartolenia KPiR na błędnych deklaracjach skończywszy, wszytsko
    > gratis w cenie :)

    jeszcze dorzucę dla ewentualnych kandydatów na wydymanych biznesmenów:

    UFAJCIE SWOJEMU KSIĘGOWEMU MNIEJ NIŻ PANIOM Z US!!!
    A PRZYNAJMNIEJ PRZEZ PIERWSZYCH KILKA MIESIĘCY ZANIM SIĘ NIE WYKAŻE!!!

    NO! :)

  • 58. Data: 2006-07-15 07:03:11
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > UFAJCIE SWOJEMU KSIĘGOWEMU MNIEJ NIŻ PANIOM Z US!!!
    > A PRZYNAJMNIEJ PRZEZ PIERWSZYCH KILKA MIESIĘCY ZANIM SIĘ NIE WYKAŻE!!!

    Q2 !!!!!!!!!!!!!!!!

    Jeśli okłamiesz księdza ..... otrzymasz rozgrzeszenie .. albo je sobie
    kupisz ...
    Jeśli skoczysz w bok i okłamiesz żonę ... żona Ci wybaczy
    Jeśli okłamiesz księgowego ... URZĄD SKARBOWY C I NIE WYBACZY

    Wierz swojemu księgowemu

    Panienkom z rzędu skarbowego wierzaj tylko w słowo pisane :))))

    i pamiętaj ... taką masz księgowość, jak wygląda Twoja spowiedź u
    księgowego, doradcy podatkowego lub innego czorta tego typu :))))))))

    Q2

    noooooooooooo

    pozdrawiam
    fart

  • 59. Data: 2006-07-15 08:17:47
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-07-2006 o 09:03:11 fart <a...@w...pl> napisał:

    > Q2 !!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Je?li ok?amiesz ksi?dza ..... otrzymasz rozgrzeszenie .. albo je sobie
    > kupisz ...
    > Je?li skoczysz w bok i ok?amiesz ?on? ... ?ona Ci wybaczy
    > Je?li ok?amiesz ksi?gowego ... URZ?D SKARBOWY C I NIE WYBACZY
    >
    > Wierz swojemu ksi?gowemu
    >
    > Panienkom z rz?du skarbowego wierzaj tylko w s?owo pisane :))))
    >
    > i pami?taj ... tak? masz ksi?gowo?ae, jak wygl?da Twoja spowied 1/4 u
    > ksi?gowego, doradcy podatkowego lub innego czorta tego typu :))))))))

> [...]

    Hej fart - czynne żale i wyjaśnienia piszesz w tym samym tonie ;) ?

    Może tobie można ufać, chociaż po stylu pisania cieżko by mi bylo,
    ale naprawdę w wielu zawodach(w tym u ksiegowych/doradców) znaczny procent
    to łże-partacze są :)

    pozdrawiam

  • 60. Data: 2006-07-15 09:33:42
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Hej fart - czynne żale i wyjaśnienia piszesz w tym samym tonie ;) ?

    Ani żale .. ani czynne ... ton ... taki mam .. kochaj mnie takim ,.. jakim
    jestem :))

    > Może tobie można ufać, chociaż po stylu pisania cieżko by mi bylo,
    > ale naprawdę w wielu zawodach(w tym u ksiegowych/doradców) znaczny procent
    > to łże-partacze są :)

    Jeśli powierzysz prowadzenie księgowości, podatków osobie, której nie ufasz
    ..... to się wal taką działalność ... i sam rób księgowanie ... albo
    zatrudnij na ćwierć etatu panią Pisię ...... efekt ten sam

    W każdym zawodzie są partacze ... ale mamy .. wolny rynek ...nie każdy musi
    być masohista :)))
    Wielu doradców podatkowych .... ponad 10.000 członków :)) jest doradczmi
    podatkowymi ... z łapanki ..... dostali papiery przez zasiedzenie ....
    zapisanie ... przez przypadek .... :))))
    Zawsze możesz poprosić o dokumenty ... i sprawdzić .... czy klient zdawał
    egzamin .... czy też jest doradcą z nadania :))))))
    Zawsze możes sprawdzić ... czy księgowa ukończyła studium podyplomowe i
    otrzyłała papier ... czy też ukończyła studia rachunkowości i ma staż w tej
    dziedzinie ......

    Q2 ... czy trzeba więcej ????????

    pozdrawiam
    fart