    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Date: Sat, 15 Jul 2006 11:33:42 +0200
    <e93jv6$qpc$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.tclfmhy05o25xk@serwer>
    <e94sk6$2i9$1@nemesis.news.tpi.pl> <o...@s...mshome.net>
    <8...@n...home.net.pl>
    <o...@s...mshome.net>
    <c...@n...home.net.pl>
    <o...@s...mshome.net>
    <o...@s...mshome.net> <e9a442$cid$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <op.tcp1bxsx5o25xk@serwer>

    > Hej fart - czynne żale i wyjaśnienia piszesz w tym samym tonie ;) ?

    Ani żale .. ani czynne ... ton ... taki mam .. kochaj mnie takim ,.. jakim
    jestem :))

    > Może tobie można ufać, chociaż po stylu pisania cieżko by mi bylo,
    > ale naprawdę w wielu zawodach(w tym u ksiegowych/doradców) znaczny procent
    > to łże-partacze są :)

    Jeśli powierzysz prowadzenie księgowości, podatków osobie, której nie ufasz
    ..... to się wal taką działalność ... i sam rób księgowanie ... albo
    zatrudnij na ćwierć etatu panią Pisię ...... efekt ten sam

    W każdym zawodzie są partacze ... ale mamy .. wolny rynek ...nie każdy musi
    być masohista :)))
    Wielu doradców podatkowych .... ponad 10.000 członków :)) jest doradczmi
    podatkowymi ... z łapanki ..... dostali papiery przez zasiedzenie ....
    zapisanie ... przez przypadek .... :))))
    Zawsze możesz poprosić o dokumenty ... i sprawdzić .... czy klient zdawał
    egzamin .... czy też jest doradcą z nadania :))))))
    Zawsze możes sprawdzić ... czy księgowa ukończyła studium podyplomowe i
    otrzyłała papier ... czy też ukończyła studia rachunkowości i ma staż w tej
    dziedzinie ......

    Q2 ... czy trzeba więcej ????????

    pozdrawiam
    fart