eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec) › Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec)
    From: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się
    ryczałtowiec)
    Date: Thu, 13 Sep 2007 12:02:56 -0700

    > A płacisz Ty ryczałt czy dochodowy, bo się pogubiłem??
    ryczałt

    > I nie masz żadnej faktury "kosztowej" z VAT?
    Nie mam - przede wszystkim dlatego, że przy ryczałcie chyba nie można
    odliczać kosztów ( nie mam racji? ).

    > Nie wiem, ale _wydaje mi się_, że ryczałt to się do stycznia następnego roku
    > rozlicza i za IV kwartał płaci
    W pierwszym poście źle napisałem, chodziło dokładnie o to co jest
    napisane w tym artykule:
    http://www.money.pl/podatki/poradniki/artykul/jak;pr
    owadzic;firme;i;nie;placic;podatkow,69,0,250949.html
    w sekcji "Wakacje podatkowe"
    powyższego wynika, że w grudniu płaci się zaliczkę za IV kwartał w
    kwocie takiej jaką płaciło się za III kwartał.

    Co do mojej sytuacji... (teraz postaram się przejrzyściej)

    Oczywiście miałem na myśli zdrowotne a nie chorobowe.

    Co do VAT'u to nie mam wątpliwości - tutaj mamy 440zł - w całości
    przekazuję do US

    Dochodu jak i przychodu mam 2000zł (brak kosztów)

    Podatek dochodowy: 340zł (17%)

    Pomniejszam należny podatek dochodowy o te 7,75% z każdej zapłaconej
    składki (przyjmijmy w uproszczeniu 150zł/m-c), więc ze składek za 4 m-
    ce mam 600zł do "dyspozycji".

    Z podatku dochodowego nic nie zostaje więc nie płacę go w tym
    "rozliczeniu"

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski