  • Data: 2004-01-16 12:06:43
    Temat: Re: ile zdrowotnego mozna...?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bu8j3q$go7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chcesz powiedziec że naprawdę na oczy nie widziałeś ustawy o podatku
    > dochodowym o osób fizycznych i calego wielgaśnego artykułu 23 (60
    > punktów i jeszcze podpunkty) zacznającego sie do słów
    > Maddy z niedowierzaniem....

    A jednak są tacy, co ustaw nie czytają !
    I tu pojawia się temat do dyskusji, czy ta grupa ma tych osobników wyręczać
    w czytaniu....

    Tomek
    ps.Ja też mam czasami wątpliwości dotyczące interpretacji niektórych
    bzdurnych ustaw, ale staram się zadawać pytania dopiero po dokładnycm
    "przegoglowaniu" sieci.