    From: Turbulizator <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: import z USA
    Date: Fri, 25 Jul 2008 17:40:05 +0200

    Pewnego dnia 24 lip 2008 o 12:56 wiedźmin zdziwił się
    nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.soc.prawo.podatki
    zamiast rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako
    andreas,
    a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

    > Chodzi o to to że masz pomysła, ale nie wiesz nic i chciałbyś za firko
    > dostać kompletna wiedzą, której zbieranie kogoś kosztowało.
    > Ile płacisz za godzinę doradztwa?

    Kolokwialnie można by powiedzieć kto pyta nie błądzi.
    Zadając to pytanie na grupy oczekiwałem raczej kompetentnej wskazówki,
    lub ogólnego toku postępowania. Ale tak to już jest na grupach, że w 90%
    przypadków odpowiedź na pytanie wygląda właśnie tak jak twoja andreas,
    jak nie masz ochoty odpowiadać to zaoszczędź sobie czasu na odpowiadanie
    na pytania, na które znasz odpowiedz. Dobrze że pozostaje jeszcze to 10%.

    >ale nie widze
    >żadnego problemu w doradzeniu ludziom, którzy pytają "czy aktualne
    >przepisy podatkowe są korzystniejsze dla importera samochodu, niż to
    >było 2 lata temu?".

    Skoro nie widzisz problemu to odpowiadaj.
    Jeśli nie masz ochoty, to zamilcz.

    >Turbulizator nie wie nic i pomoc dla niego oznaczałaby zrobienie mu
    >całej usługi agencji celnej i biura księgowego.

    1. Nie znasz mnie więc nie mów że: "nie wiem nic".
    2. Moje pytanie nie było tożsame ze zleceniem jakiejkolwiek usługi.
    3. Pytanie było skierowane do życzliwych osób, jak mniemam po Twojej
    odpowiedzi- nie było do Ciebie.

    Pozdrawiam Marek