  • 21. Data: 2003-04-30 05:01:19
    Temat: Re: informacja o koncie . Jani druk?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Mietek" <m...@p...fm> wrote in message
    news:b8muvm$urr$1@absinth.dialog.net.pl...

    > innymi
    >
    > skoro łatwo się pomylić w numerze to po jakie licho NIP nadawali w wersji
    > numerycznej a nie literowej?
    > i po co w takim razie wogóle go nadawali skoro identyfikują mnie po danych
    > osobowych?

    identyfikują cię po NIP-ie. Weryfikują po danych osobowych.
    Dane numeryczne jest łatwiej przetwarzać.
    Dane alfanmeryczne są dokładnie w takim samym procencie narażone na
    przekłamania jak i numeryczne.

  • 22. Data: 2003-04-30 05:03:04
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Przyznam, że u podstaw mojej korespondencji leży tak konieczność
    > zaktualizowania nr konta spowodowane tylko IBANem i jak pomyślę, że dla
    > jednego numeru mam wypełniać ręcznie dwa NIP-3 to mi się odechciewa:-( idę
    > spać, może rano będę w lepszym nastroju

    Strasznie leniwy jesteś. :-)
    Sciągnij sobie z www.pity.pl, program druki ips.
    Twoja nadmiarowa praca sprowadzi się do wpisania dwa razy n-ru rachunku
    zamiast raz.
    nikt ci po raz drugi danych osobowych nie każe wypełniać.

  • 23. Data: 2003-04-30 18:04:57
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

    > Strasznie leniwy jesteś. :-)
    > Sciągnij sobie z www.pity.pl, program druki ips.
    programy mam ale używam ich do obliczeń i kontroli, zresztą niektóre mają
    błędy:-(
    przygotowałem dwa NIP-3, jeden do zamknięcia konta, w drugim podałem nowy
    rachunek, wypełniłem nawet dane osobowe i udałem się do US
    - pani w okienku najpierw kazała uzupełnić dodatkowo obydwa formularze o
    dane adresowe
    - gdy ponownie przybyłem do okienka pani wzięła formularze, wklepała nowy
    numer konta, a gdy zobaczyła, że na drugim formularzu jest zamknięcie
    starego oddała mi z komentarzem, że wprowadzenie nowego automatycznie kasuje
    stary i niepotrzebnie go wypełniałem
    dla mnie logiczne ale jak widać ma się nijak do instrukcji obsługi NIP-3
    rad grupowiczów
    Mietek