  • Data: 2004-04-08 09:10:10
    Temat: Re: instalacja lpg, czy mozna odliczyc?
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CHRIS" <j...@p...onet.pl>
    > i czy moge juz wrzucac w koszty paliwo i odliczac vat od czesci mimo, ze
    > jeszcze nie jest przerejstrowany na mnie?

    Fakt rejestracji na Ciebie nie ma tu znaczenia. Jeżeli jest on w pełni
    użyteczny i wprowadziłeś go do EŚT, to możesz wrzucać w koszty (i VAT)
    wydatki poniesione na eksploatację.
    Warunki odliczenia VAT od paliwa dla samochodów osobowych/ciężarowych
    oczywiście znasz?
    Nie możesz jednak wrzucać w koszty (i odliczać VAT) części w związku z
    naprawą powypadkową, jeśli nie miałeś AC (tak jak Ci już pisał ktp).

    Opłaty w związku z przerejestrowaniem też IMO wrzucasz w koszty.

    Możesz.

    Pozdr.
    nebe