  • 1. Data: 2005-03-25 14:07:44
    Temat: internet - odliczenie
    Od: "M.C." <W...@v...pl_WYTNIJ>

    Witam!
    Jak to w końcu jest? Możemy odliczyć od dochodu do 760 zł. Tzn tak. Płacę
    miesięcznie 70 zł za internet (z vat od marca), więc po roku mam faktury na
    łączną kwotę plus minus 700zł . Ile mi zwrócą po rozliczeniu? Czyżby całą
    kwotę ;-) ?
    M.C.

  • 2. Data: 2005-03-25 14:12:37
    Temat: Re: internet - odliczenie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    M.C. wrote:
> [...]
    > łączną kwotę plus minus 700zł . Ile mi zwrócą po rozliczeniu? Czyżby całą

    Nie, po prostu wirtualnie tyle mniej zarobiłeś i proporcjonalnie do tego
    oddadzą ci parę groszy podatku.

  • 3. Data: 2005-12-18 19:40:00
    Od: "Małgorzata Przybysz" <p...@f...pl>