  • Data: 2006-11-07 10:39:13
    Temat: Re: jak ksiĂŞgujecie w KPiR opÂłaty i prowizje bankowe?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Nov 2006, s...@v...pl wrote:

    > W inteligo mogę wybrać sobie, aby na porządzanym wydruku i w pliku PDF
    > pojawiały się TYLKO prowizje i opłaty albo wszystkie transakcje

    Tak. I IMO "Inteligentny" :) wydruk IMO się nadaje (w odóżnieniu
    od np. mbankowego, w którym *nie ma identyfikatorów transakcji*,
    to musiał jakiś wybitne złośliwy utrudniacz projektować :[).

    > 1) Czy wystarcza zestawienie samych prowizji?

    IMHO tak. Sam z powodu mBanku drukuję jednak transakcje.

    > 4) Czy muszę drukować każdą prowizję na odrębnym A4, czy mogę zrobić wydruk
    > pomniejszony i na jednym dwustronnym A3 umieścić sobie 12 potwierdzeń

    No na darmo nie wspominałem o oprogramowaniu pozwalającemu upychać
    kilka stron na kartce, pozostaje podpisać się pod uwagami "t" :)

    pzdr, Gotfryd