  • 1. Data: 2002-03-23 15:22:22
    Temat: jak liczy się urlop?
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    Jeżeli pracownik w grafiku pracuje następująco:
    poniedziałek, wtorek, czwartek, piatek, sobota...Daję mu urlop od
    poniedziałku do soboty /w środę ma wolne w grafiku bo pracuje za to w
    sobotę/...ile dni wykorzysta? środa to tez urlop czy tego się nie wlicza do
    urlopu?
    I co się stanie jeżeli pracownik pracuje od 1 września 2001 i nie
    wykorzystał urlopu za rok 2001.../przysługuje mu 7 dni/.Miał go wykorzystać
    w marcu ale od 11 marca jest na zwolnieniu i nie moze go wykorzystać do
    końca pierwszego kwartału roku następnego.Co z tym urlopem?
    Kasia L.

  • 2. Data: 2002-03-23 19:35:30
    Temat: Re: jak liczy się urlop?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Kasia L. wrote:

> [...]
    > poniedziałku do soboty /w środę ma wolne w grafiku bo pracuje za to w
    > sobotę/...ile dni wykorzysta? środa to tez urlop czy tego się nie wlicza
    Środy nie wliczasz do urlopu. To taka sobota, tyle że w innym miejscu
    tygodnia. Poniewaz ustawowy tydzień pracy wynosi 5 dni, to nie możesz
    "skasowac" pracwnikowie 6 dni urlopu w tygodniu :-)

> [...]
    > wykorzystać w marcu ale od 11 marca jest na zwolnieniu i nie moze go
    > wykorzystać do końca pierwszego kwartału roku następnego.Co z tym urlopem?
    Przysługuje mu w dalszym ciągu. To nie pracownik am obowiązek wykorzystania
    urlopu do końca marca, a pracodawca do jego udzielenia, a jeżeli tego nie
    zrobi, może zostać ukarany.
    A tu, z przyczyn od pracodawcy niezaleznych, nie dało się tego obowiązku
    spełnic, więc pracodwaca "jest czysty" ale urlop pracownikowi nie przepada.
    Może go wykorzystac później.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-03-23 22:10:07
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

> [...]
    > A tu, z przyczyn od pracodawcy niezaleznych, nie dało się tego obowiązku
    > spełnic, więc pracodwaca "jest czysty" ale urlop pracownikowi nie

    dzieki!!
    a jak się liczy ten urlop?
    KAsia L.

  • 4. Data: 2002-03-25 07:55:44
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-23 23:10, Użytkownik Kasia L. napisał:

    > urlopem?

    > wykorzystania

    > przepada.

    > dzieki!!
    > a jak się liczy ten urlop?
    > KAsia L.
    Kasiu droga, "o co ciebie chodzi?" :-)
    Co to znaczy "jak sie liczy?". Normalnie, w dniach :-)
    Chyba że pytasz o co innego, ale w takim wypadku wyrażaj się jasniej.
    Na tej liście możesz znaleźć prawdziwych fachowców (vide Orka) ale o
    jasnowidza trudno. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-03-25 09:22:33
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

> [...]
    > Chyba że pytasz o co innego, ale w takim wypadku wyrażaj się jasniej.
    > Na tej liście możesz znaleźć prawdziwych fachowców (vide Orka) ale o

    Sorry nie zauwazyłam że już mi wyżej napisałaś... chodziło o tą środę!!
    :)))
    Sorry!! ślepa chyba jestem!!Pzdr!
    Kasia L.