  • Data: 2012-08-08 11:08:21
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 19:06:04 +0200, witek napisał(a):
    > Jak juz dostaniesz pit-11 z wykazanymi zaliczkami, zrobic korekte pit i
    > odzyskac nadplacone zaliczki.

    czyli rozumiem, ze to ja bede musial zaplacic podatek, tak?

    skladam deklaracje, wpisuje ze od tego czlowieka na umowe o dzielo dostalem
    powiedzmy 10 tys zl i nie wiem czy wplacil zaliczke na podatek wiec sam
    musze od tych 10tys zl zaplacic podatek, tak? dopiero jak dostane pit to
    po korekcie odzyskuje podatek, zgadza sie?

    dodam jeszcze - bo nie wiem czy to nie komplikuje sprawy - ze czlowiek ten
    twierdzi ze ma firme zarejestrowaną na cyprze (ale pieniadze przelewa z
    prywatnego konta, wiec chyba nie bedzie to mialo znaczenia bo domniemana
    umowa, ktorej podpisania nie moge sie doczekac jest teoretycznie miedzy
    mną a nim i nic musze wiedziec gdzie jest zatrudniony czy prezesem jakiej
    firmy jest)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl