  • 11. Data: 2009-11-28 21:20:21
    Temat: Re: jak obliczyć podatek z wyjściowej ceny brutto
    Od: <s...@a...pl>

    > ogólnie wystarczyło mi moje podstawowe wyliczenie do przenalalizowania sprawy
    > w twoich obliczeniach zaciekawiło mnie 2%

    Chodziło mi o ewentualne PCC, jesli byłby to duży, jednorazowy zakup. Jednak to
    wirtualne coś nie będzie chyba rzeczą, a jedynie prawem majątkowym, czyli chyba
    powinno być 1%.

  • 12. Data: 2009-11-29 00:40:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chodziło mi o ewentualne PCC, jesli byłby to duży, jednorazowy zakup. Jednak to
    > wirtualne coś nie będzie chyba rzeczą, a jedynie prawem majątkowym, czyli chyba
    > powinno być 1%.

    ale to chyba płaci sobie sam sprzedający, więc to jego sprawa

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 13. Data: 2009-11-29 02:37:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > ale to chyba płaci sobie sam sprzedający, więc to jego sprawa

    To płaci kupujący.

    --
    Liwiusz