eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4... › Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku
    PIT-4...
    Date: Wed, 19 Jun 2002 15:54:46 +0200

    Użytkownik Stanisław Pikul <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aenddf$j5m$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "ArowB" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > placenia ale
    >
    > Wygląda na to, że dojrzałeś problem: wypić piwo i mieć piwo.
    > To jest chyba najważniejszy sprawa, z jaką musisz się zmierzyć
    > prowadząc działalność gospodarczą.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kotewka
    > k...@w...pl

    Pół Polski się z tym męczy. Tzw zatory płatnicze.
    Najlepiej jest zwrócić się do porządnej firmy windykacyjnej. Nie do jakiś
    drani ale do jakiejś renomowanej.
    Ode mnie często zbierają płatności (terminowe) bo dostawcom wyszło taniej
    ich na stałe zatrudnić i zbierają po prostu wszystko. Bardzo grzecznie się
    zawsze umawiają, kiedy można podjechać. Możesz zapłacić całość albo część
    itp.
    Jak zaczniesz drukować na fakturach że odbieraniem płatności zajmuje się
    .... to nikt nie będzie się specjalnie rzucał.
    Oni grzecznie będą namawiac klienta żeby cos zapłacił. Cierpliwie będą go
    nachodzić. Często też zdarza się że muszą odkręcić cały łańcuszek zobowiązań
    (ten nie płaci bo mu inny wisi i tak dalej i dalej). I jak zmuszą tego
    pierwszego to kasa się ruszy i jest szansa że dostaniesz z powrotem.

    pozdr
    WS