eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak uwolnic sie od Canal+ ?? › Re: jak uwolnic sie od Canal+ ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak uwolnic sie od Canal+ ??
    Date: Wed, 8 May 2002 13:26:58 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 76
    Message-ID: <abb23l$vv0$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ab5qnj$kn3$1@h1.uw.edu.pl> <ab67fi$4im$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.181.31
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1020857269 32736 157.25.181.31 (8 May 2002 11:27:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 May 2002 11:27:49 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:57857
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cichy" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ab67fi$4im$1@news.tpi.pl...
    >
    > "Piaskowa P." <m...@i...pl> wrote in message
    > news:ab5qnj$kn3$1@h1.uw.edu.pl...
    > > Mam nadzieje, ze nie NTG.
    > > Moja tesciowa ponad 2 lata korzystala z tego "dobrodziejstwa" az w koncu
    > > stwierdzila, ze starczy jej :) Wyslala wiec im faxem informacje, ze
    > > rezygnuje od przyszlego miesiaca. Poniewaz w umowie jaka dostala na
    > poczatku
    > > nie ma ani slowa ze mozna ja wypowiedziec nie za bardzo wiedziala jak to
    > > zrobic, ale myslala, ze pismo i jeszcze miesieczny okres wypowiedzenia
    > > wystarcza.
    > > Otoz nie. Dostala pismo, ze "nie mozemy uwzglednic Panstwa prosby o
    > > rozwiazanie umowy przed uplywem biezacego okresu jej obowiazywania".
    Umowa
    > > byla podpisana na 2 lata. ktore niedawno minely, wiec Canal+
    automatycznie
    > > przedluzyl umowe na kolejne 2 lata (oczywiscie tej umowy juz tesciowa na
    > > oczy nie widziala, a co dopiero mowic o podpisywaniu) i wychodzi na to,
    ze
    > > ma obowiazek korzystac z Canal+ do 2004 roku.
    > > Powiedzcie mi - czy ja mam cos z glowa? Bo nie chce mi sie zmiescic w
    > mojej
    > > glowie, ze ktos moze mi nakazac placic przez 2 lata za cos czego nie
    chce
    > i
    > > na co nawet nie podpisywalam nowej umowy??
    > > Chyba kazda umowe cywilna mozna wypowiedziec lub rozwiazac?
    > > A czy takie "automatyczne" przedluzanie umow jest zgodne z prawem?
    > > Poradzcie co robic. Pozdrawiam,
    > > Małgorzata
    >
    > Przeczytaj, proszę, jeszcze raz umowę. Być może jest tam taka klauzula
    o
    > automatycznym przedłużeniu ważności umowy, o ile żadna ze stron jej nie
    > wypowie. Przyjrzyj się jeszcze raz paragrafom dotyczącym wypowiedzenia.
    > Jeżeli ich nie ma, to po prostu niech teściowa przestanie płacić. To
    > najlepsza metoda. Piłeczka będzie w ręku Canal+.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Dariusz Cichocki

    Dziwna firma, ja mam to samo z Cyfra+ normalnie używałem płaciłem abonament
    aż tu któregoś pięknego dnia wyłączyli ustrojstwo ??? Miesiąc walki z BOK
    Cyfry (wyjątkowo oporny) udało się ustalić że sobie cos źle zaksięgowali,
    oczywiście po wyłączeniu przestałem dostawać rachunki i wszystko by było ok
    gdyby nie to że
    jednak Cyfra+ upiera się przy swoim i twierdzi ze nie zapłaciłem (pomimo że
    wysłałem faksem dowody wpłaty, jak dzwonię do nich to sytuacja taka sama jak
    poprzednio - faktycznie są pieniądze ale nie tu gdzie powinny). Przysłali
    pisemko z "prośbą" o zapłatę kary umownej itd... (która jest oczywiście dużo
    wyższa niż w umowie, twierdzą że regulamin zmienił sie w maju 2001 a ja
    byłem abonentem od czerwca 2001 i mam podpisany stary regulamin !!!, okazuje
    się że Cyfra może zmieniać ten regulamin dowolnie i nie musi o tym
    informować - tak usłyszałem w BOK'u).
    To samo ze zwrotem sprzętu okazuje się że sprzętu tak po porostu nie można
    oddać bo go nikt nie przyjmie, Cyfra+ musi przesłać formularz ale tego nie
    zrobiła i co mam zrobić ? ani ja im nie mogę udowodnić że nie wysłali ani
    oni mi ze wysłali ?! (formularz doszedł wraz z drukiem wpłaty kary umownej)

    Dowiadywałem sie u znajomego dystrybutora o co tu chodzi, stwierdził że
    bardzo dużo ludzi ma problemy z tą firmą i nie jestem żadnym wyjątkiem.

    Od tej pory odradzam każdemu kto tylko chce to kupić, jeżeli ktoś lubi
    problemy to polecam, 6 miesięcy spokoju a później sie zacznie przepychanka.

    Remek
    --
    ----------------------------------------------------
    --------------------
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586
    ----------------------------------------------------
    --------------------


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1