    From: "latet" <l...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ... jak zakonczyc DG ...
    Date: Sun, 23 May 2004 19:20:54 +0200

    > Jesli tak, wystarczy zawiesić ją tylko w zus-ie. Jeśli wybrałeś książkę
    > podatkową, to nie ma potrzeby zawieszania jej w US, a i tak będziesz
    musiał
    > składać deklarację VAT-7 co miesiąc, ale negatywną.
    > Przypominam, że zawieszenie w ZUS jest ważne tylko wtedy, gdy jest
    potwierdzone
    > zawieszeniem w US. Dowiedz się w swoim ZUS z ogłoszeń :).

    A tyle tu kiedys na grupie pisano, ze nie ma czegos takiego
    jak zawieszenie dzialalnosci, ze jest to pol-legalny wymysl,
    choc wiele osob tak robi.

    Temat zaczyna mnie niestety osobiscie dotyczyc, bo
    moj glowny, a wlasciwie jedyny klient-pracodowca wlasnie bankrutuje.
    Nie wiem co bedzie dalej, wiec nie chce likwidowac DG,
    ale zawieszenie byloby mi na rękę...

    Dzieki,

    latet