  • 1. Data: 2002-05-07 07:51:41
    Temat: jak zaksięgować?
    Od: "Jarek" <w...@w...com.pl>

    Witam!
    Prowadzę dz.gosp. (KPiR i VAT), gdzie siedzibą firmy jest mieszkanie w
    którym jestem na stałe zameldowany. Ostatnio wynająłem mieszkanie na firmę,
    tzn. na umowie najmu jest wyraźnie oznaczone, że wynajmującym jest firma X,
    z siedzibą X. Za wynajem zapłaciłem z góry za okres 10 miesięcy. Mam
    pytanie, czy całą tą kwotę mogę od razu wrzucić w koszty jednorazowo, czy
    też pomimo że jednorazowo zapłaciłem muszę ją rozbić na każdy miesiąc
    osobno?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-05-07 09:11:15
    Temat: Re: jak zaksięgować?
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    wrzuc jednorazowo w koszty

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-07 16:44:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@w...com.pl> napisał
    w wiadomości news:ab8101$oa9$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > pytanie, czy całą tą kwotę mogę od razu wrzucić
    w koszty jednorazowo, czy
    > też pomimo że jednorazowo zapłaciłem muszę ją

    IMO od razu, przecież to nie środek trwały :-) a
    koszt poniosłeś, niech się też inni wypowiedzą
    A czy ty, to mieszkanie wynająłes może sobie
    samemu jako firmie ? ;-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-05-07 20:39:56
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > pytanie, czy całą tą kwotę mogę od razu wrzucić w koszty jednorazowo, czy
    > też pomimo że jednorazowo zapłaciłem muszę ją rozbić na każdy miesiąc
    Rozliczac w czasie - przynajmniej tak w pelnej rachunkowosci...

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2002-05-08 06:32:23
    Od: "Jarek" <w...@w...com.pl>

    Nie wynająłem sam sobie tego mieszkania. Zameldowany jestem u rodziców na
    stałe (mam tylko meldunek+siedziba firmy), a drugie mieszkanie wynająłem na
    firmę.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2002-05-08 06:33:23