    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zatrudnić księgową?
    Date: Thu, 17 Feb 2005 11:51:28 +0100

    du hast mich gefragt napisał(a):

    > I kto tu ma twardy łeb?

    Nie ma przepisu ktory by potwierdzał moja teorię. ie znalazłam takeigo
    ktory nawet przy dużej dozie złej.dobrej woli dąl by sie odciągnąć.
    To jest moje stanowisko.
    Chyba nie oczekujesz dowodu na NIEISTNIENIE przepisu? Są jakieś granice
    smieszności.
    Nie potrafisz go podać, więc się wymigujesz. Jaki to dziecinne... jakie
    męskie...
    "Obrażę ją, może się baba odczepi i niczego nie będę musiała udowadniać,
    w końcu kto to to słyszał żeby nie wierzyć mi na słowo, obraza boska"

    Pracowałam 5 lat w budowlance, nie obrażam się łatwo. Musisz zrobic z
    siebie publicznie prawdziwego chama żebym się odczepiła.
    Prosze bardzo, popatrzę sobie chętnie, make my day ;-)

    Ja jestem otwarta na rzeczowe argumenty. Moge podyskutować o
    intepretacji przepisu. Jak w końcu jakies podasz. Jakikolwiek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813