    From: du hast mich gefragt <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zatrudnić księgową?
    Date: Thu, 17 Feb 2005 12:39:52 +0100

    Dnia 2/17/2005 12:17 PM, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Aleś zasofizmacił... Wstyd.

    Że co proszę? Słownik słownik słownik słownik słownik...że się wykręcam?
    Po prostu nie chce mi się już na ten temat rozmawiać. Zmęczyłem się tą
    cała dyskusją. Nie mam ochoty się dalej opluwać, nie bawi mnie to. Nie
    mam ciśnienia żeby komukolwiek cokolwiek udowadniać. Tak, niemal się
    wzruszyłem kiedy niezłomna Maddy uświadomiła mi jaką krzywdę mogę
    popełnić biednej księgowej w stowarzyszeniu, ale przecież "joryk"
    oryginator tego wątku już wybrał inne rozwiązanie więc możemy podjąć
    dyskusję kiedy indziej, kiedy atmosfera się oczyści, zwłaszcza, że my tu
    właśnie tylko dyskutujemy i "*** Stosujesz sie do powyższych teorii na
    własną odpowiedzialność *** ".

    --
    gefragt