    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zatrudnić księgową?
    Date: Thu, 17 Feb 2005 12:47:23 +0100

    du hast mich gefragt napisał(a):

    > Madziuleńko, jest takie magiczne słowo "proszę". Najlepiej sprawdź sobie
    > jego znaczenie w swoim słowniczku. Nie wiem (mam wątpliwości mówiąc

    A tak a porpos, ja wiem ze to nieładnie tak wątpić w Twoją pamieć
    wszechwieczną i zdolnośc czytania ze zrozumienie a nawet między
    wierszami (tak samo jak w to, że wiesz jaki to przepis a nie podasz bo
    nie i już, takie Twoje boskie prawo) ale oto co napisałam w odpowiedzi
    na Twojego pierwszego posta, z tą szczególej urody teorią o której w
    całym tym wątku chodzi.

    Cytat:

    > A *poproszę* przepis.
    > Bo rozporządzenia o usługowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych nic
    > takiego nie wynika. Z ustawy o doradztwie podatkowym także nie.

    Koniec cytatu.

    Ja wiem ze to niewygodne, ale ja na samym początku poprosiłam ładnie o
    podanie przepisu. Sorry, zapomniałam uklęknąć, moja wina.
    Ale ja niewierząca, jak bożek sie na mnie wypina to ja na niego też,
    tyle że mnie jego wypięcie mniej boli niz jego moje. ;-)
    Może dlatego że nie zależy mi na kręgu rozanielonych wyznawców,
    spijających słowa z moich warg...

    Oj, cięzko ma bożek jak na agnostyka trafi, ciężko. Biedaczek... i nawet
    porządnego pioruna pod ręka nie ma. ;-)

    Zaraz sie dowiem ze wprawdzie prosiłam, ale takim tonem że na pewo
    chciałam go obrazić... i jeszcze sie złośliwie usmiechałam. Wredne
    babsko, za grosz szacunku. ;-)

    Maddy

    ps. coraz bardziej mnie to bawi, chyba sobie poarchiwizuję, kolekconuję
    takie egzemplarze; posadzę go koło Jacusia Kijwskiego z pręgierza, maja
    wiele wspólnego, może wymienią porady na temat budowy ołtarzyków i ktory
    pidestał wygodniejszy i co zrobić jak kobieta bije i to publicznie

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813