    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zatrudnić księgową?
    Date: Thu, 17 Feb 2005 12:58:13 +0100

    du hast mich gefragt napisał(a):

    > Że co proszę? Słownik słownik słownik słownik słownik...że się wykręcam?
    > Po prostu nie chce mi się już na ten temat rozmawiać. Zmęczyłem się tą
    > cała dyskusją. Nie mam ochoty się dalej opluwać, nie bawi mnie to. Nie

    Nie był żadnej dyskusji.
    Ty powiedziałes co wiedziałes ale nie chcesz powiedziec skad wiesz więc
    o czym dyskutować?
    No może o Twojej świętej osobie i o tym jak formułowac pytania żeby cię
    nie obrazić a połechać ego w pupkę.

    > mam ciśnienia żeby komukolwiek cokolwiek udowadniać. Tak, niemal się
    > wzruszyłem kiedy niezłomna Maddy uświadomiła mi jaką krzywdę mogę
    > popełnić biednej księgowej w stowarzyszeniu, ale przecież "joryk"
    > oryginator tego wątku już wybrał inne rozwiązanie więc możemy podjąć
    > dyskusję kiedy indziej, kiedy atmosfera się oczyści, zwłaszcza, że my tu
    > właśnie tylko dyskutujemy i "*** Stosujesz sie do powyższych teorii na
    > własną odpowiedzialność *** ".

    I do kolekcji, do kolekcji.
    Kurcze, lepszy niż niejeden troll...

    Atmosfera sie nie oczyści, koteczku, bez Twojego współudziału.
    Oczywiście, mogles ja oczyścic jednym zdaniem. Zaraz jak *poprosiłam" o
    podanie podstawy prawnej.
    Ale nie chcesz, wiec czemu sie skarżysz?

    Ja jestem wredna i pamiętliwa, złośliwa i bez krzty szacunku, zwłaszcza
    dla anonimowych półbogów. Taka sie widac urodziłam.
    Zwłaszcza pamieta każdego, kto nad udowodnie swojej teorii przedkłada
    tupanie nóżką i babskie fochy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl