  • Data: 2010-11-06 16:36:48
    Temat: Re: jaka stawka ryczałt i sprzedaż poprzez premium SMS
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ib3tfe$mll$1@inews.gazeta.pl...

    > z tego co zdołałem ustalić to prawdopodobnie jako usługa 8,5%
    > czy da się jakoś sformułować by to jednak kwalifikowało się na 3%?

    No poki co jednak cos, co materialnie nie istnieje, czego nie mozna dotknac
    zmierzyc i zwazyc, towarem byc nie moze, a zatem i o handlu zadnym mowy tu
    nie ma.
    Chyba, ze jakims witrualnym urzedzie skarbowym w second life.
    Zmien branze i zajmj sie grami planszowymi albo sportowymi - wowczas
    "przedmioty do gry" beda kwalifikowaly sie pod 3%.

    Pozdrawiam
    SDD